HBN-10 Resultaten

Forums FOTOSCHUILHUTTEN Waarnemingen van hutbezoekers HBN-10 Resultaten

• Dit onderwerp bevat 168 reacties, 53 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 25 oktober 2021 door .
50 berichten aan het bekijken - 101 tot 150 (van in totaal 169)
  • Auteur
    Han Bouwmeester
    Admin

Dank voor het delen en je leuke toelichting Henk!
    Om het even van mijn kant toe te lichten:
    Het Groninger Landschap constateerde dat de Breebaart vol geslipt was met vervuild slip wat er dus absoluut uit moest. Hierdoor moest het hele gebied noodgedwongen op zijn kop want baggeraars moesten hun werk doen. Toen hebben ze besloten een en ander als aanleiding te zien het nuttige met het aangename te verenigen en de Breebaart zo aan te pakken dat het nog beter werd voor vogels. Maar ook voor vogelaars. Daarom werd de oude vogelkijkhut (geen fotohut) gesloopt maar komt hier een hele mooie nieuwe voor in de plaatst.
    Als mede onderdeel stemden ze in met het initiatief om hier ook een fotohut te maken hetgeen er nu dus staat.
    Ik heb wel gemerkt dat het verdwijnen van de openbare vogelhut veel onbegrip heeft veroorzaakt dus wellicht had dat nog beter gecommuniceerd moeten worden maar goed; dat stond en staat dus weer helemaal los van de fotohut.
    In elk geval heeft het Groninger Landschap louter hele goede en mooie bedoelingen met het gebied en gaat de Breebaart echt een vogelparadijs worden.
    Ik ben heel blij dat jij er ook zo enthousiast over bent en dit soort mooie beelden hebt kunnen maken.

Henk
    Verhalenverteller

24 juli 2020
    Een paar weken voor de 24ste wist ik niet van het bestaan van dit soort vogelhutten af, wel zag ik in de Breebaart polder dat men hier bezig was met een nieuwe vogelhut. Teleurgesteld zag ik dat er een slot op zat.
    Nu weet ik waarom en heb er intussen gebruik van kunnen maken, super ervaring en zeker voor de herhaling vatbaar (nog mooie andere hutten op de site gezien 😉 ).
    De foto van de blauwborst is niet van de 24ste maar toen ik mijn teleurstelling van het slot moest verwerken, dat was snel verdwenen, want de blauwborst zat toen op de toegangshek.
    Nu ik weet waarom zo afgesloten en dat ook nog eens het mooie Groningen Landschap hier een deel van krijgt, helemaal top.
    Hieronder een paar van mij foto’s.

Wim Frank
    Verhalenverteller

Al jaren bezoek ik met regelmaat de Breebaart polder. Voor mij dicht bij huis en een pracht van een plek en gisteren dan ook met veel plezier een dagje in deze prachtige hut doorgebracht. Compliment voor deze geweldige plek. Wat mij betreft smaakt dit naar meer in Groningen!Zoals al gezegd hebben de Kluten momenteel ruimschoots de overhand. echter met de opgroeiende jonge kluten heb ik mij niet verveeld. De nijlganzen lieten zich als enige andere soort niet verdrijven en waren ook vlak voor de hut aanwezig. Het weer was ook prima, zeker in relatie tot de voorspellingen.

Gabi Roetz
    Verhalenverteller

Dear Han,

on Thursday, 23rd of July, I had the pleasure to visit your new hut. It is not a hut but a house with excellent conditions!!! I enjoyed my stay very much. Next time I will come when the kluten do not have young ones, because they are very aggressive towards other birds no matter how small they are… but some managed to stay for a while and I was able to take some pictures. Those shown below are all species I met P7232566-PE20-Os-Wz-1.jpg 6X4A1358-DPP4-Os-Wz-1.JPG FlussufA1401-DPP4-WZ-1.JPG P7232805-PE20-Os-Wz-1.jpg S-KehlA1149-DPP4-WZ-1.JPG

Han Bouwmeester
    Admin

Hele fraaie serie en bedankt voor het delen hier Adrie!
    Ik begrijp je vergelijking met HBN-6 maar eigenlijk mag je deze twee hutten niet vergelijken; anders dan dat ze aan het water liggen. In Twente hebben we natuurlijk niet de soorten die hier aan de kust wel te vinden zijn. Bij HBN-6 mikken we vooral op de ijsvogels en andere watervogels én sinds een aantal jaren op de visarenden terwijl het plasdras van HBN-10 weer totaal andere soorten zoals steltlopers aantrekt. Daarom ben ik ook zo blij met deze nieuwe hut omdat het weer een heel andere hut er bij is.
    Genieten blijft het zeker met resultaten als deze!

Anoniem

Beste Han,
    Ik heb genoten in je nieuwe hut, Ik ben in het verleden ook in hut 6 geweest maar dit is toch heel wat beter vind ik.
    De jonge kluutjes was heel leuk om te zien en het is zeker de moeite waard om weer terug te komen.
    Ik moest ook eerst nog even kijken wat voor vogel ik verder had genomen maar dat is volgens mij een Witte Kwikstaart met ook een jong als ik het goed hebt. IMG_7635.jpg IMG_7677.jpg IMG_7732.jpg IMG_8020.jpg IMG_7887.jpg IMG_8057.jpg IMG_8659.jpg IMG_8761.jpg

Michel Roesink
    Verhalenverteller

Wat een fraaie foto’s van die jonge kluut, Berry!
    Het standpunt is inderdaad supermooi. Ik blijf de ontwikkelingen rond deze hut vooralsnog voorlopig volgen.

Frank Kremer
    Verhalenverteller

Wat een leuk gebied is het daar met al die steltlopers.
    Mooi hoe die allemaal vanuit een laag standpunt gefotografeerd kunnen worden.
    Prachtige beelden van de jonge kluut Berry.

Met vriendelijke groet,

Frank

Berry Bekkering
    Verhalenverteller

Jonge kluut van 11-7

Anoniem

Dank je wel, was bang dat ze dan 2 x erin zouden komen…

Peter van Velzen
    Admin

Hallo Anne,
    ik heb je foto’s ingevoegd. Dit kun je ook zelf bij het posten, door nadat de foto is geselecteerd van je PC op de button “voeg in” te drukken.

Peter

Anoniem

afgelopen dinsdag genoten in hut 10, veel kluten geweld , weinig andere vogels, want die worden steeds verjaagd, toch nog zo,n 12 soorten gezien, al was het overvliegend…maar mooie hut en dan genieten van 1 van mijn favoriete vogels…

20200707-0E6A0993.jpg

20200707-0E6A0664.jpg

20200707-0E6A1081.jpg

20200707-0E6A1178.jpg

20200707-0E6A1207.jpg

20200707-0E6A1282.jpg

20200707-0E6A1402.jpg

Peter van Velzen
    Admin

Hallo Guido en Hartwig,
    ik heb jullie dubbele foto’s verwijderd.

Peter

Anoniem

Ich war am 05.07 in der Hütte und hatte einen schönen Tag an diesem sehr schönen Ort.
    Die Hütte ist prächtig gelungen und wird das ganze Jahr über viele schöne Motive bieten.
    B76I1155-1.jpg B76I6937-1.jpg B76I6841-1.jpg B76I8596-1.jpg B76I8428-1.jpgDas Wetter war nicht gut, durch die starke Bewölkung war das Licht schlecht und es hat oft geregnet. Am Nachmittag war die Sonne immer mal wieder kurz zu sehen.
    Säbelschnäbler dominieren das Geschehen, Graugans, Brandgans, Uferschnepfe, Flußuferläufer, Flußregenpfeiffer, Rotschenkel, Austernfischer, Krickente, Lachmöwen B76I8038-1.jpg

Guido bauhuis
    Verhalenverteller

Zaterdag voor het eerst samen met mijn buurman naar groningen Hbn 10
    Vrij vroeg waren we er ,een super ruime hut
    Geweldig uitzicht met erg veel mogelijkheden
    Je kunt zien dat er veel tijd is ingestoken om dit te kunnen realiseren.
    Gelijk al erg veel vogels,ook de lepelaar aanwezig
    Het weer was bewolkt en maar weinig regen
    Gezien de kluut daar de overhand in handen heeft
    Hebben we een mooie dag gehad.
    Kom zeer zeker terug en ben benieuwd hoe dit gebied zich ontwikkeld .
    C38BBCA1-6776-4145-BAD8-2DF5A9751CB0.jpeg
    924FB928-09B0-4B05-B670-35320015F300.jpeg
    32CC5FCD-2076-45AD-BC1C-27E0439CBD45.jpeg
    98E65A1B-8598-4D8D-A2EE-6B8F07C2A83F.jpeg
    28071A3A-CA4A-48D7-BDC2-C3063599DFBA.jpeg

Nienke Vriezen
    Verhalenverteller

Afgelopen vrijdag van deze nieuwe hut kunnen genieten.
    Het paar kluten op het nest had 1 rondlopend pulletje. De kluten waren zeer beschermend en niet veel andere soorten werden in de buurt getolereerd.
    Prachtige locatie en ik kom zeker nog eens terug.

84C90A3A-E804-4586-928A-549AEBFEC608.jpeg 7117D6F3-56C6-441D-B5F4-A963584832AF.jpeg A0D583E4-78BC-4A1C-9480-E386A0A7B718.jpeg E22856CD-9C67-4389-92BB-BACA103C526D.jpeg DB3FE3DD-F01B-4338-8CBE-D8B49457F1B5.jpeg

Marco Simonis
    Verhalenverteller

Dank je, Jaap
    Ik hou het in de gaten.

Gr,
    Marco

Anoniem

Afgelopen dinsdag 30-06-2020 voor het eerst in Hut 10 gezeten. 
    Een schitterende hut op een geweldige locatie. Veel watervogels gezien maar de kluten waren de baas. Ze dulden weinig in hun omgeving. Ik ga zeker nog eens hier naartoe. 
    Groeten Roelof Jonkers 5FFAD53E-31E9-4A7B-B684-2020C7506573.jpeg

Jaap . Deenik
    Verhalenverteller

Hoi Marco .
    Deze hut 10 is vanaf 1 juni in de verhuur en voorlopig per maand te bestellen zie bericht van Han  11 dagen geleden .
    Mogelijk komt binnenkort Augustus in de hut agenda , forum in de gaten houden en er snel bij zijn als je hier wil gaan kijken !!
    Juni was test maand en binnen 3 uur vol geboekt .
    Succes en hopelijk kun je met deze info iets .

Marco Simonis
    Verhalenverteller

Hallo Han,
    Gefeliciteerd met hut 10!
    Vanaf wanneer kan ik die bezoeken?

Gr,
    Marco

Han Bouwmeester
    Admin

Geweldig Rick! Fijn dat je genoten hebt en wederom dank voor het plaatsen!

Rick Robaard
    Verhalenverteller

Vandaag, zondag 21 juni, was ik aan de beurt om de nieuwe hut 10 te gaan bekijken. Het plan was om er met zonsopkomst te zijn, maar dat ging even mis doordat de N33 was afgesloten.  Om goed half zes was ik geïnstalleerd met nieuwe camera en converter. De kluten zijn vaste prik. Ze hebben jongen en laten daardoor niet gemakkelijk anderen toe in het poeltje voor de hut. Ik heb veel soorten gezien maar de kemphanen bijvoorbeeld kregen nauwelijks voet aan de grond. Duidelijk is wel dat de hut en locatie veel potentieel hebben. Het is erg goed voor elkaar.  Bijgaand een aantal foto’s. Han weer bedankt voor dit geweldige initiatief. 

Han Bouwmeester
    Admin

Prachtige resultaten mensen! En veel dank voor het delen hier!

Herman de Boer
    Verhalenverteller

Dinsdag 16 juni mocht ik deze mooie hut gebruiken. Voor mij de eerste keer in een fotohut. Dank voor alle informatie op dit forum (en andere plekken), dat geeft goed de verwachting weer.Ik heb het ongeveer 10 uur volgehouden. Na ongeveer 10:30 was er weinig nieuwe activiteit meer op de plas.Wat door eerdere bezoekers al is gemeld was ook deze keer aan de orde: de kluten zijn de baas over deze plas. Krakeenden worden meestal getolereerd, andere steltlopers worden verjaagd. Soms waren ze aan de zijkant van de plas te zien.Twee kluut-paren waren nog aan het broeden, 4 kuikens scharrelden rond op de plas.Het licht was overwegend zwaar bewolkt. later iets lichter. In het begin windstil.De telelens (200-600mm) kwam goed van pas, later bij beter licht heb ik ook de 1.4 extender gebruikt.Een paar van mijn foto’s als impressie: _HDB6406.jpg
    _HDB6284.jpg
    _HDB7226.jpg
    _HDB7658.jpg
    _HDB7893.jpg
    _HDB7914.jpg 
    _HDB7509.jpg 

Han Bouwmeester
    Admin

Ter info:
    De boekingen voor juli van HBN-10 zijn zojuist geopend.

Anoniem

Zaterdag 13 juni samen met Elma Vonk gebruik gemaakt van HBN Hut 10. Vrijdag vertrokken en in de buurt gelogeerd op een B & B. Om 6 uur zaten wij in de hut. Wat een mooie luxe hut is dit! En mooie locatie ook!
    Wij hebben de hele dag mooi, warm weer gehad. Misschien te warm. Wel de hele dag vrij rustig voor de hut. Wel veel soorten gezien, overvliegend vooral. De kluuten waren territoriaal. Ze joegen alles weg. Dat merk je ook. .
    Niet veel soorten kunnen fotograferen. Op de paal rechts voor de hut kwam een ijsvogel zitten. Niet kunnen fotograferen. Niet mogelijk om de hoek te maken.
    Verder heb je geen last van de mensen die op de dijk lopen/staan. Te ver weg om de vogels te verstoren. Tenminste bij ons. Wij hebben geen vogel gezien die daardoor opvloog. Men wil toch graag met de telescoopkijker
    zien wat er voor vogels allemaal op de plas zitten. Dit zal ook wel zo blijven er loopt nou eenmaal een weg langs de dijk. Ik heb foto’s meegestuurd van een aantal soorten die wij goed hebben kunnen fotograferen.
    Dit wordt een mooie locatie die echt nog moet groeien! Wij gaan in de gaten houden hoe het zich in de toekomst ontwikkeld. H.D._2020-06-13_182.jpg H.D._2020-06-13_216.jpg 20200613_164217.jpg H.D._2020-06-13_419.jpg H.D._2020-06-13_327.jpg H.D._2020-06-13_432.jpg H.D._2020-06-13_493.jpg

Theo Elbers
    Verhalenverteller

Vrijdag 12 juni gebruik mogen maken van de nieuwe HBN 10-hut. Wat een mooie hut en dito locatie! Gezien de te rijden afstand ’s nacht om 2:00 uur opgestaan om maar op tijd (rond zonsopkomst) bij de locatie te kunnen zijn. Naarmate ik de hut naderde, werd het weer steeds somberder: zwaar bewolkt en motregen. Daar werd ik niet bepaald vrolijk van, zeker niet omdat de weersvoorspelling juist zo gunstig waren. Maar gelukkig trok rond het middaguur de lucht open en waren er vriendelijke stapelwolken en af en toe de zon te zien. Wat betreft de aanwezige vogels bij het plas-dras-gebied was er in het begin een vrij grote groep wulpen aanwezig totdat fietsers op de dijk kwamen staan kijken, waardoor de hele vlucht wulpen het luchtruim koos en zich de rest van de dag ook niet meer hebben laten zien. In de loop van de dag werd het overigens merkbaar drukker met fietsers en wandelaars op de dijk aan de overkant. Niet bepaald bevorderlijk voor de rust in het gebied, maar die verstoring zal waarschijnlijk minder worden als de aangeplante rietkragen dermate hoog worden dat het zicht wordt belemmerd en vogels rustiger hun gang kunnen gaan. De hele dag door waren kluut-ouders druk in de weer om alle andere vogels op een afstand van het nest en/of rondscharrelende kleintjes te houden. Dat lukte ze alleen niet bij de bergeenden, want het mannetje daarvan ging zelfs in de tegenaanval. Het leukst vond ik om een rosse grutto, kleine – en bontbekplevier en een witgat te zien. Ook kwam er op een gegeven moment een groep van acht lepelaars overvliegen, maar daar heb ik helaas geen fatsoenlijke, hier te plaatsen foto van kunnen maken. Bontbekplevier.jpg Kluut.jpg Wulpen.jpg Witgat.jpg Huiszwaluwen.jpg Al met al was het met 24 vogelsoorten voor mij een succesvolle dag en kon ik na 11 uren alleen in de hut te hebben gezeten met een tevreden gevoel de thuisreis van 2,5 uur beginnen. Han, bedankt maar weer en graag tot een volgend bezoek

Attachments:
    john breugelmans
    Verhalenverteller

nog een laatste serie foto,s van vorige week zaterdag

john breugelmans
    Verhalenverteller

voor mij hetzelfde Jaap

Jaap . Deenik
    Verhalenverteller

Hoi John .
    Voor mij bijna een zelfde reistijd naar deze hut maar ga er nog wel een keertje naar toe .
    Als het weer te boeken is en de prijs redelijk is ,ook gezien de lange reis ernaar toe .

john breugelmans
    Verhalenverteller

ik ook Jaap ondanks de afstand voor mij toch een zeer aantrekkelijke en mooie hut waar altijd verrassingen mogelijk zijn lijkt me !

Jaap . Deenik
    Verhalenverteller

Een mooie serie weer John .
    Ook benieuwd naar het vervolg van deze hut .

john breugelmans
    Verhalenverteller

bedankt Han , het is dan ook een prachtige hut op een geweldige locatie en ik ben erg benieuwd welke soorten zich komende jaren nog gaan laten zien daar , ik ga zeker nog een keertje terug als het mogelijk is natuurlijk !

Han Bouwmeester
    Admin

Goh ik wordt echt blij als ik resultaten als dit zie mensen. Echt fraai fotowerk van juliie!

john breugelmans
    Verhalenverteller
    john breugelmans
    Verhalenverteller

bedankt Andre en Jaap , Jaap ja wordt nog spannend maar ik zou er graag in het najaar nog eens zitten. andre ik gebruik meestal canon 7dmk 2 en sigma 170/600mm maar heb nu ook de canon 1d mk4 met canon 500mm en 1.4 convertor tussen door gebruikt .

Andre de Gier
    Verhalenverteller

Werkelijk juweeltjes die serie van jou John Prachtig licht! Wat voor type camera en lens heb jij John?

Jaap . Deenik
    Verhalenverteller

Hoi John .
    Kon ook alleen voor juni boeken als test maand , de rest is nog even afwachten wat en hoe dit verder gaat met het boeken .

john breugelmans
    Verhalenverteller

Bedankt jaap klopt heel veel foto,s en geweldige ervaring en ook ik ben erg benieuwd welke mooie soorten er nog langs gaan komen ik ga denk ik augustusof september nog eens als ik er tussen kom wat deze hut loopt snel vol met boekingen had ik wel gemerkt

Jaap . Deenik
    Verhalenverteller

@ John .
    Mooi geschreven en prachtige foto’s, zal nog een hele uitzoekerij zijn wat je foto’s betreft van deze hut bezoek.
    Een lange reis naar de hut, maar zeker de moeite waard geweest en we kijken uit naar wat er allemaal nog te zien gaat worden deze maand .
    Ik ga in de toekomst zeker nog eens terug naar deze nieuwe plek van HBN hutten.

john breugelmans
    Verhalenverteller

afgelopen zaterdag in hbn 10 wat een prachtige hut op een geweldige locatie wel erg ver rijden voor mij 3,5 uur heen en 3,5 uur terug . ik was er om 5 uur en ben ongeveer gestopt om 20 uur en met ongeveer tussen de 36 en 38 soorten echt top . met soorten zoals wintertaling, kleine plevier met jongen, rosse grutto en lepelaar en aalscholver op de boomstam en er tussen en ook aardig wat weidevogels meer dan 1000 foto,s later tevreden naar huis gegaan wel wisselende omstandigheden die dag en wat mij betreft 1 klein minpuntje n.l. soms verstoring door sommige mensen op de dijk achter de hut (vooral s,middags en s,avonds) maar dat zal wel veranderen als er een mooie rietkraag om de hut groeit. 1 keer had ik wel een baal momentje toen een lepelaar lande en begon te fourageren werdt hij verstoord door een gezin met een kindje en de lepelaar vloog na 30 a 60 seconden weer weg. ik kom zeker nog eens terug naar deze prachtige en luxe hut ! hier al wat foto,s later meer !!!

Anoniem

Prachtig Jaap. Bedankt voor het delen. Ik had eerlijk gezegd al wel jongen bij de plevier verwacht………

Jaap . Deenik
    Verhalenverteller

Nog een paar foto’s van gisteren !!
    Ook nog even dit , een mooie prestatie deze nieuwe hut van Han en alle mede helpers met hierbij ook de dank aan het Groninger Landschap die het mogelijk heeft gemaakt voor ons om te kunnen genieten van dit bijzonder gebied en er mooie foto’s te kunnen gaan maken .
    Hopelijk kunnen wij liefhebbers van vogels en natuur nog velen jaren genieten van alle HBN hutten .

Jaap . Deenik
    Verhalenverteller

Nog wat foto’s tijdens de regen .

Jaap . Deenik
    Verhalenverteller

Gisteren een poosje vertoeft in deze nieuwe HBN hut .
    Het is weer een prachtige plek en hut geworden met nu andere soorten vogels als bij de eerdere HBN hutten .
    Het weer liet zich deze dag van een andere zijde zien , wat ook weer een uitdaging betrof voor de fotografie .
    De kleine plevier liet nog geen jonge zien maar zat al wel niet meer zo strak op de eieren zodat ik ook al vermoede dat er snel jongen gezien gaan worden de komende dagen .

Han Bouwmeester
    Admin

Dank voor het delen hier Anco!
    Inderdaad ook de bontbekplevier er bij én de blauwborst is de minder algemene witgesterde variant; mooi!
    Zoals aangekondigd kan het aanbod nu nog wat beperkter of beter wisselend zijn. Het zijn nu wisselende dagen en vandaar ook het starttarief. De mate van verandering daarvan hangt van meer dingen af maar zal gezien de extreme kosten van de bouw niet heel lang zo laag blijven als deze maand.
    We gaan het afwachten wat deze maand verder nog gaat brengen.
    Overigens zijn de eieren van de kleine plevier nu aan het uitkomen; een kuiken huppelt er al rond en de anderen zijn aanstaande.

Peter van Velzen
    Admin

Hallo Anco,

ik heb de dubbel geposte foto’s verwijderd.

Peter

Art Wittingen
    Verhalenverteller

Mooie serie foto’s toch
    De boerenzwaluw vind ik fraai
    Je hebt zelfs een bontbekplevier bij de kleine plevier. En kers op de taart een blauwborst.
    Wat logboek aangaat heb ik op 23 mei veel soorten gezien maar veel kwam langs of op afstand. Ik denk dat dit ook te naken heeft met voedselaanbod in deze plas. Het gebied is nog in ontwikkeling maar dat gaat beslist goed komen.

Anco
    Verhalenverteller

Dinsdag 2 juni deze zeer comfortabele hut bezocht. Ruim voor drie personen en je kan er prima je spullen kwijt. Opening met borstels waar je het objectief doorheen kan steken werkt prima. Je kijkt op een grote brede drasplas. Voor de hut enkele schelpeneilandjes en twee boomstronken.
    In mijn geval met een 100-400 mm objectief kunnen de vogels, eenden voor de hut tot en met de twee voorste schelpeneilandjes prima gefotografeerd worden.
    Het wordt wat lastiger als ze achter op de plas gaan zitten of op de paaltjes die de plas omheinen. Het weer was prima echter het aanbod was matig. Heb ik weer kan ik wel zeggen als ik de resultaten in het logboek raadpleeg.
    Voor de hut een broedend stel kleine plevieren. Ik las in het dagboek op 25 mei, “duurt niet lang en er zijn jongen” vandaag 2 juni nog geen jongen gezien. Diegene die na mij komen hebben wellicht het geluk ze te kunnen fotograferen.
    Vandaag slechts de plevieren, 1 tureluur, 1 kluut en boerenzwaluwen en op afstand bergeend en diverse eenden. Aan het eind van de dag bij vertrek op de paal bij het toegangshek nog een blauwborst.
    Ik ga er zeker nog eens heen en ben dan ook zeer benieuwd naar de resultaten.
    Dit starttarief voorlopig maar even aanhouden en over twee of drie maanden de resultaten evalueren voordat het volle tarief ingaat denk ik zo.

Jaap . Deenik
    Verhalenverteller

Hoi Marie-Jose .
    Een rustige dag maar wel leuke soorten voor de lens ( telescoop ) en je foto’s zien er weer prachtig uit .
    Menig fotograaf met een ” echte “camera kunnen soms hopen op zulke foto’s en soorten voor de Camera !!

Komende week mag ik een dagje naar deze HBN Hut ben benieuwd wat er allemaal voor de hut te zien is de komende tijd .

50 berichten aan het bekijken - 101 tot 150 (van in totaal 169)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.